Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 25 janvier 2016

Jou eq tu connoais Samara

Pour tous ches gins qui ainme'te l'Picardie, Samara, ch'est aux alintour d'Anmyin. Ch'est un parc avuc des coses del préhistoère, pour vir ou apprinde kmint ches gins vivoai'te i o quèks millons d'innées.

Ech nom ed Samara vient ed Samarobriva, viu nom d'Anmyin, qui vut dire "pont chu l'Sonme". Samara vouloait dire Sonme, et briva, ech pont.

Alorss, ièr diminche, quanq m'fille m'o téléphoné pour m'dire qu'ale alloait vive à Samara et qu'ale étoait fin ureuse, j'étoais, mi étou, ureus.

Pi, ale m'o esplitché eq Samara, ch'est in Russie. J'os prins unne carte et rbéïé. Samara est inter Ulyanovsk et ch'Kazakstan, à mile-chonc-chint kilomètes à l'est ed Moscou.

M'fille vo i ouvrer in juillet. Ale sro rvenue pour ech moés d'eu. Ej su ureus.

Et ho m'esplique pourquoé eq ches russes rbé'te granmint min blog ; is ainme'te l'Picardie.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire