Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 20 janvier 2016

Ej vos o minti

... mais il le falloait.

Ièr, j'os mie étè achl'ôpital ; M'fanme et mie sonmes pèrtis pour foaire unne surprinse à m'bèle-mère préférée, mère d'em fanme. Ale o ches ages innui, et ale est née in mile-nu-chint-trinte-sis. Foais ech cartchul. Quater-vint ins !

Pour ho, i falloait mie qu'ech bèle-mère s'intchiète o s'dminde quoé, chi ale avoait téléphoné amon nos. Ch'est pour ho eq j'os minti.

In principe, innui, tous ches éfants, chin frère et s'fanme, mes bèlés-soeurs et mi arrivons à uit eures dech matin amon m'bèle-mère, pour kmincher pèr prinde un ju.

Ej vos conterai p't'ête un eute keup quoé qu'os avons foait aprè.

Mi, ej vos bin. Fuchez trantchille.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire