Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 10 janvier 2016

Ete batisier

Pour ches gins qui comprinde'te mie bin ech picard, ej précise eq batisier est un verbe qu'o rin à vir avuc ches cacouilles.

Ete batiser, ch'est erchevoèr ech batinme. Conme ech tiot Jésus qui, edpi tchinze jours qu'il est né, o grandi fin rade. O j'os mie tout comprins.

Toudi est-i qu'innui, os fètons ech batinme ed Jésus pèr chin cousin, Jean.

Tu croés, tu croés mie. Tertout est libe. Din not poaiyis.

Un jour, un conmarade d'école m'os dmindé pourquoé qu'ej m'étoais foait batisié. J'i o répondu eq j'avoais mie coési. A deus jours, un papar cause mie.

Conme pour aller à l'école et apprinde à lire et à cartchuler, j'os mie coési, A troés ins, un tiot éfant put mie décider tout seu d'aller apprinde o non. Ch'est mes pèrints qu'ont cru eq ch'étoait bin pour mi. Et, innui, ej les rmerchie

Min conmarade étou avoait mie coési d'aller à l'école.

Achteure, j'os assez eds ages pour continuer, o mie, à croère in ch'Christ et pour foaire, o mie, batisier chi ej vux mes éfants.

Mais chi m'fanme et mi l'foaisons, ch'est mie pour foaire plaisi à nos pèrints o nos taïons. P't'ête eq cho leu foait plaisi, mais ch'est mie pour ho qu'os l'foaisons. I nos sanne important ed foaire ho eq chi os i croéyons.

Boin diminche à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire