Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 17 janvier 2016

Ech père Bonichon

Qui eq ch'est qu'ech père lò ? Mi.

J'esplique.

M'fanme, qui foait granmint ed coses, ch'est seur, din l'moaison, conme pèr eximpe, à minger, ech néttoéyage ed ches vétemints, ed ches fernètres et eutes, des keups avuc unne wassingue, dit qu'ale est ech mère Boniche.

Chi ale est ech mère Boniche, j'os décidé eq j'étoais ech père Bonichon.

Alors mi, edpi quèks innées, quanq ej foais étou, et souvint, ech néttoéyage, ej cante ech canchon lò :
"Ech père Bonichon,
Tu nos immerdes,
Ech père Bonichon,
Tu nos foais tchier".

Ech musique vient del canchon "Ménère Béringer", écrite pour René Béringer, minisse frinchais pi sénateur alintour ed ches innées mile-nu-chint.

Ch'est unne anecdote d'em famille et d'em vie pour mes boins et régalants lecteus.

Becs.

1 commentaire:

  1. "Maman Boniche", ce n'est pas du tout elle qui se qualifie ainsi !!!!
    Sur le blog, "Papa Bonichon", ça va moins bien, normalement, il y a la musique avec, ça se chante.

    RépondreSupprimer