Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 11 juillet 2015

Min nveu m'o djéri

Avant ièr, j'étoais toudi un gins intchiét. Edpi ièr, j'os mie ech problinme ; min nveu m'o djéri.

Un eximpe.

Quanq ej voéyageoais in voéture et qu'ej m'artoais, ej frunmoais ches portes ed voéture à clés et ej prindoais emn argint chu mie.

Mais ièr, j'os voéyagé avuc min nveu, et quanq ej m'o arté, j'os mie frunmé ches portes à clés.

J'os minme laicié un message pour ches gins :
"L'voéture est mie frunmée. Enn berzillez mie ches fernètes. Echl'argint est din ch'coffe."

J'os mie écrit chu mot eq din ch'coffe, i avoait troés cros tchyins. Ho s'voéyoait.

Merchi, min nveu !

1 commentaire: