Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 20 juillet 2015

D'in heut ed ches Gorges dech Tarn

... mile sièkes vos contimple'te.

Qu'os pourroème dire.

Miu eq Napoléon et ches pyramides d'Egypte

Mi, sinmdi, dech heut ed ches Gorges dech Tarn, j'os picié. J'étoais tout seu.

Mais i péroait qu'in bos passoai'te ches coureus dech Tour ed Frinche edbicyclète et qu'un gins tout ed ganne vétu o prins m'pice din ch'djife.

Qué canche ! L'pice est un produit naturel. Magine eq j'os rinversé des drogues qu'ech séruzyin m'éroait baillées à prinde ! Put ête dingéreus pour li, et i foaire granmint ed mau, li qui foait du sport, qui boét de l'ieu et minge eq des boinnés coses dech nature.

Etpi, l'pice est ganne. Comme ech kmise.

Des gins pinse'te eq j'ainme mie ech coureu lò.

Buse.

Pour ête mawais, dech heut ed ches Gorges, j'i éroais lincié un cros cailleu. I in avoait granmint, et l'étoait aisié d'in pousser un. Ej l'os mie foais. Don, ej su mie mawais.

Foais quanq minme soin à ti chi tu viens amon mi avuc unne kmise ganne et unne bicyclète.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire