Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 30 juillet 2015

Causons ed Paris

... lò ò mes pèrints ess sont ainmé granmint, comme font tous ches onmes et fanmes qui s'ainme'te granmint, ech premier keup.

In vrai, ch'étoait mie mes pèrints.

Et ch'est mie à Paris in Frinche.

Ch'étoait ches pèrints ed Travis et Walt, et ch'est Paris à ch'Texas.

Paris, Texas , un fin boin film qu'est rpassé à l'télé ièr au vèpe, avuc des fins boins et bieus jueus ed film. Film ed Wim Wenders, ed mile-nu-chint-quater-vint-quat et qu'o ieu ech prix dech festival ed Cannes l'minme innée.

A vir pour ches gins qui connoai'te mie.

Mi, j'os ieu du mau à comprinde, vu eq ch'étoait mie in picard et i m'sanne minme eq ch'étoait mie in frinchoais, mais j'os comprins rin qu'à vir ches images et acouter ech musique, fin boinne étou.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire