Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 5 janvier 2015

Un nveu ed dis-nu ins

Je n'os qu'un ed ches ages lo. Ch'est ech fiu d'un frère à m'fanme, qu'éro vint ins in déchimbe. Ech fiu, min nveu, et mie ech frère à m'fanme.

L'eute jour, i passe à m'moaison avuc ches pèrents, ches eutes frères et ch'soeur, et d'un keup, vu que l'crèche est coèr lo,


 il alunme des bougies. Mais il avoait rin dit.

Ech première, bin.


 El'deusienme, i dit toudi rin, pi il arte.

Erconstitution ed quanq min nveu alunme l'deusienme bougie

Mais j'os comprins pourquoé.


Et ti ?

Os avons bin ri, et j'l'ainme quanq minme bin ; il est rpèrti amon li avuc un pot ed confiture ed mrises.

Quanq os avons mie vint ins, feut mie juec avuc ech fu !

Becs.

2 commentaires:

  1. Je lis et relis mais je ne parviens pas à résoudre l'enquête. O mi grave ? Je vais essayer de redormir.

    RépondreSupprimer
  2. Alors il faut mettre vos lunettes, et mieux observer...

    RépondreSupprimer