Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 4 janvier 2015

Din ch'désorde

Tous ches ins edpi quate innées, ej foais des calendriers. T'in os p't'ête djo ieu, vu eq j'in offre. Douse moés, trése photos in noèrt et blanc. I o unne couverture.

L'eute jour, quanq j'os cangé ches deus calendriers, j'os constaté qu'ech nom dech calendrier deus-mile-quatore étoait : "in mèrche pour deus-mile-tchinze", et achteure, ech nom de ch'ti ed deus-mile-tchinze est "souvnirs ed deus-mile-quatore".

Deus-mile-quatore et deus-mile-tchinze, mais din ch'désorde. Mais ho m'foait plaisi. Surtoute ed mette ed bèlés photos eq j'os foaites edsu.

Et ed foaire plaisi.

Pour deus-mile-sése, ej buse djo. Chi t'in vux un, mets un message. Chi t'os eds idées ed tite, minme cose.

Bec à tertous.

1 commentaire:

  1. Tu peux mettre, "2016, plus qu'un an et l'autre y s' casse !"

    RépondreSupprimer