Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 28 janvier 2015

J'os vu ech Lot injlé

Ch'étoait i o trinte ins, à Espalion, in Aveyron.

Ej té cause dech fleuve, mie dech dépèrtémint.

Edpi quèks jours, ches timpératures étaoi'te alintour ed vint degrés in dsou ed zéro. Jé m'rappéle avoèr lu un matin vint-troès degrés in dous ed zéro. Quanq ch'est comme ho, tu foais atincion o tu mets tes mans, pour mie rester coller.

Os aloème ouvrer à piés, tant ches voétures avoai'te du mau à démarrer, et qu'avuc du tan comme ho, i avoait mie grind cose à foaire.

Feut dire qu'avant ed foaire ech froéd lo, ches nèges étoai'te tcheutes. Os pouvoème mie rouler, mais os pouvoème juer à cartes.

Un jour qu'ej passoait chu Viu Pont, j'os vu, in rbéïant ech Viu Palais, l'dsu dech Lot intièremint injlé, de l'rive gueuche à l'rive droète. Ch'étoait fin bieu. Mais, mie question ed mèrcher dsu ; os éroème berzillé ech glache et prins unne méchante trimpette.

Apré, ches timpératures ont cangé et l'glache a fondu. Coèr un keup, jé m'souviens eq quanq il o foait trése degrés in dsou ed zéro, j'os truvoé qu'i foaisiait keud.

I o troés ins, ej sus rpassé à Espalion et ches alintours. In été. Mais minme lo, j'éroais ainmé qu'i foaiche trinte degrés in dsou ed zéro quèks jours avant d'arriver ; pour tuer ches punaises ed lit, à Estaing.

Et vlan pour eux qui disoai'te eq ch'est mie vrai qu'i in avoait.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire