Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 25 novembre 2014

Quat notes ed musique

L'eute jour, min fiu rinte ed l'école et m'dit :
- "Ech père, feut qu'ej té foaiche acouter unne musique."

Alors, i m'met ech musique.

Un accord et quat notes ed guitare après, j'i dit "Angie" ed ches Pierres qui Roule'te, avuc Mike Jagger, Keith Richards o Charlie Watts, pèr eximpe, et qui slon mi, ont granmint miu viusi eq Jean-Flipe Smet.

Qu'ej connoaiche , min fiu in étoait surprins. Qu'ej rconnoaiche fin rade étou. Un molet ed tchulture, un molet ed canche.

Mi, j'étoais né edpi quèk innées quanq, in mile-nu-chint-soéçante-trése, ches canteus ont foait chte canchon Angie.

L'eute canteu, Jean-Flipe Smet, cantoait li, cht'innée lo, Toute ech musique eq j'ainme. Fin boinne étou.

Feut qu'ej té dise eq quat ins apré, à l'internat, à ches vèpes, i avoait un jonne, noèrt, qui s'mettoait à canter chte canchon ed Jean Flipe Smet, quanq ches lampes dech cambe étaoi'te éteintes. Dbout chu chin lit ; ech surveillant djeuloait granmint, et nos, os rioème.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire