Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 17 novembre 2014

Lire ech Courrier picard

J'ainme bin lire ech Courrier picard ; un keup pèr in, quanq il est écrit in picard. Ches eutes jours, ej comprinds rin.

In vrai, ej comprinds un molet, ed tans in tans ; ches résultats ed fotbal.

Ech sis novimbe, j'os lu ndin qu'i avoait achteure ech Tiot Colas qu'alloait ête transcrit in picard, comme l'ont djo été Tintin, avuc, pèr eximpe, les pinderleots de l'Castafiore, et Astérix, avuc Astérix i rinte à l’école.

Ah ! ches aüres dech tiot Colas ed ches conmarades, Agnan et Alceste pèr eximpe. Granmint ed plaisi pour ches lecteus. Avuc ches dessins ed Sempé.






Dis rin à mes nveus o nièces, Noë est béto.

Etpi, din ch'Courrier picard, i o des nouvèles importantes, pèr eximpe, ech sis novimbe, chu Montdidji, lo o qui reste min cousin, es fanme et leus éfants.










I o eds articles eq tu pux oblier, is t'impêqueront mie ed vive ureus. Rbée apré !






























Des coses régalantes : unne tiote érchette. Ho foait toudi plaisi.












Mais ech miu, ch'est echl'oroscope:










Quanq j'alloais à chl'école, ech première cose qu'ej foaisoait, timpe au matin, ch'étoait ed lire min oroscope. Des keups qu'i m'dise ed m'inrnaler m'rcoutcher. L'o janmoais dit.

Ej définis echl'article in félicitant ches jornaleus dech Courrier picard, in disant bojour à ch'cousin qu'a ouvré un tans avuc eux, et in rmerchiant min frère qui m'a acaté ech jornal ech sis novimbe.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire