Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 3 novembre 2014

I o ech fu din ech studio

...ej continue, qui dit Renaud, avant ed canter Adé Minette, fin boinne canchon dech canteu.
- "Tin conmarade qui foaisoait du karaté, quoé qu'os i avons mis ", pèr eximpe.
O
- "Escuse mi à tin père, ej'l'os traité d'infoéré. Chi j'avoais seu eq ch'étoait vrai, j'i éroais rdit", eute eximpe.

Des contes chu ches fus, j'in o. In vlo  deus.

Ech premier :
Quat eures du matin, t'os des frinchons. 

Nan ! ej vos toudi mie t'canter ech canchon qui kminche, in vrai, ramintuve-té, à chonc eures du mat :
- "Chonc eures du mat, j'o des frinchons. Ej claque des dints et ej monte ech son. Seu chu ch'lit din mes linchus bleus froéssés, ch'est l'insomnie, sommeil berzillé...." . Ch'est comme ho qu'ale kminche, ech canchon."

Mais ej té conte mie ho.

Magine ! 

Quat eures du matin, tu dors, mais un tiot bruit t'réveille.

-" Quoé qu'i o à l'cave?" eq tu té dmindes. Pi tu rfrumes tes ius.

Mais quanq minme ! Toudi ech bruit. Tu t'lèves et tu vos vir.

Drière unne porte, i o granmint ed feumée. Tu rfrumes ech porte et tu t'seuves. I o ech fu din l'moaison.

In vrai, din ch'garage, in dsou de t'cambe. Don, in dsou ed tes fesses. T'os ieu keud à tin tchu.


Ech deuxienme :
T'es din t'moaison et tu couds, comme ech fanme à Pétin, mais avuc unne machine, à coude.

D'un keup, i o un tiot bruit. Pi, din l'pédale de t'machine, à coude, t'os del feumée qui sort. Tu débrinches ech pédale, l'prinds et l'rues pèr ech fénêtre de t'moaison. Lo, t'os ieu keud à tes piés.

Alorss, tu réfléchis et tu t'dis :
- "Ej connaois deus electrichiens, mes fius, o mes bieus-frères, j'os un tiot-fiu, o un fiu, qu'apprind à étéinde ches fus, et ho brûle quanq minme. Quoé foaire ?"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire