Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 21 novembre 2014

Allo min onke

...qu'ale m'dit ièr, em  nièce, à deus eures du matin, "tu sais o j'sus ?"

- "Ach beu de ch'téléphone" eq j'i réponds. "Et mi, tu sais o ej sus achteure ?"

- "Ej sus din ch'Beaujolais, pour unne fète chu ech beaujolais nouvieu."

- "Et quoè tu foais lo ?" eq j' dminde alorss.

- "Ej boés des boins vins avuc del banane.

- "Kmint ! I o des bananes din ch'vin" qu'ej dis, ébeudi.

- "Ej croés", qu'ale m'dit.

- "Acoute mi, tiote, p't'ête qu'ech vin i sint l'banane, mais i in o mie din ch'vin".

- "Ch'est quanq minme fin boin, min onke."

- "Combin eq t'os bu ed vère", eq j'i dminde étou.

- "Seulemint troés."

- "Et din t'vie ?"

- "Troés".

- "Merchi. Boinne nuit, em nièce."

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire