Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 20 novembre 2014

Picasso

Qué canche eq j'os : j'os rtruvoé des peintures ed Picasso. Miu ed quarante-et-un ins apré qu'i fuche mort, eq quèks jours avant ches quarante-et-un ins de m'tiote bèle-soeur qu'a dech keup, t'os comprins, mie connu Picasso, magine min plaisi !

T'es ech premier à qui ej cause d'ho. J'in os foait des photos.

Rbée !


















Ej pinse qu'il o peinturé ho quanq il o ouvré à Montmarte, à foaire des portraits, in blanc chu du noèrt. I o mie granmint ed gins qui sai'te qu'il o ouvré à Montmarte. I m'sanne eq din ches innées lo, l'étoait mie djo connu comme achteure.

I o étou quèks dgiffes in noèrt chu blanc. Admire ech trait ed crayon !


Chi, ti étou, t'ainmes granmint ech qu'ho foait Picasso, dis-le mi, et j't'in truvarai.

Bec à m'bèle-soeur qu'o innuit ches ages.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire