Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 8 octobre 2023

Pour acater quèks chukes

... à nos tiots-éfants, j'o répéré ém tondeuse.

Ej vos conte.

L'eute jour j'étoais in route à tonde min gardin quanq, d'un keup, d'un seu, m'tondeuse arte ed fonctionner. In rade ! Qu'ale étoait, et ch'étoait poin un problinme d'essinche din ch'réservoèr.

Ej buse deus sgondes, et m'dis qu'ej pux écononmiser quèks sous chi jé l'répére pèr mi-minme.

Démonter, minme et surtoute chin martieu, ch'est poin un problinme.

Ermonter toute, ch'est djò moinss aisié.

Mais érmonter toute et eq cho fonctionne, ch'est coèr eute cose.

Durant troés o quat eures in troés jours, j'o traché pi assayé del érdémarrer, mais rin.

Verdi au vèpe, j'o rbéïé chu internénet. I o granmint ed coses pour qu'unne tondeuse fuche in rade, et ch'est mie toudi aisié à répérer, qu'is écri'te mie chu internénet, mais qu'ej pense. Tant piss ! Ej vos assayer.

Sinmdi au matin, j'o lu ches eximpes ed problinmes possibes, et alintour d'onze eures, mirake, m'tondeuse o démarré.

J'étoais fin surprins et granmint ureus ; ej vos pouvoèr, avuc ches tiotes écononmies foaites, acater des chukes à mes tiots-éfants.

Ej vux qu'os sachèche qu'ej sus mie un avaricieus, mais min argint, et chti d'ém fanme, bin seur, os préfèrons qu'i serche pour des gins o des coses qu'os ainmons, m'fanme et mi.

Boin diminche à tertous, din vot gardin, p't'ête.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire