Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 11 octobre 2023

J'o rtruvoé unne grinde fille

Ch'étoait merkerdi au vèpe, in rintrant ed min ouvrage in train. unne jonne fanme vient s'assir casi à côté ed mi, et jé m'dis qu'ej l'o djò vu, mais i m'sanne eq ch'étoait i o quèks innées.

Et j'i o dmindé. Ouais ! ale s'ramintiuvoait étou ed mi. Os nos avoème rincontré, din ch'train, quèks keups, din ches innées deus-mile-dis-uit, deus-mile-dis-nu, et p't'ête minme avant cho.

A l'époke, j'i o mie dit et j'croés eq j'i diroais janmoais, j'avoais prins un clitché ed ches gnous. eq j'o étou rtruvoé.

Rbéïez :


Edpi ch'clitché, él grinde fille d'avant o devnu unne jonne fanme, toudi fin bélote. Achteure, ale ouve et prinds ch'train ed tans in tans, conme mi.

Seuremint qu'os s'rvoérons. Mais pu ed clitché.

Boinne jornée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire