Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 20 décembre 2018

L'ėtoait bin trop jonne

Ièr au matin, adon eq j'alloais, conme chake jour, prinde min train pour aller ouvrer, vlò eq chu un pont, i avoait un car d'arté.

Ej passe à man gueuche, et jé m'rinds compte que ch'mneu est deschindu ; i tient une jonne fille qui brait granmint.

Mi étou, ej m'arte et cht'onme m'dit :

- "Ale vouloait seuter dech pont."

L'étoait alintour ed sis-eures et quèrt, et l'ieu, dis à tchinze mètes in dsou dech pont, est froéde.

Adon, j'appelle ches cadoreux qui rest'te à un kilomète.

Z'ont mis tchinze minutes à vnir !

Durant un quèrt d'eure, cho sanne fin long quanq ch'est conme cho, cht'onme o toudi tnu l'tiote, alintour ed seize o dis-sèt ins d'ages, qui braiyoait et qu'o minme déloufé.

- "Os êtes bin régalant" qu'ale disoait l'pauve fille à chin seuveu, "mais laiciez-mi moérir !"

L'eute n'o rin laché.

Et ches cadoreus sont arrivés.

Infin !

Mi, j'o loupé min train pour troés minutes, et ch'deusienme étoait supprimé.

Mais i m'sanne eq j'o étè utile.

Jornée à oblier, malaisié, mais mie l'tiote et cht'onme.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire