Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 21 décembre 2018

Edpi qu'is ont né

J'ainme mie ête mawais conme ej vo l'ête aprè, mais ch'est malureusemint vrai.

Din l'vie, i o toudi des gins qui djeule'te.

Pour un ouais o pour un rin, des gins djeule'te.

Achteure, os voéyons minme des jonnes os indjeuler.

Mais mardi, din ch'train eq j'o prins au matin pour aller ouvrer, l'étoait miu ed uit eures pour un keup, ej m'o su foait indjeulé per un papar.

Mie croéyabe, mais vrai !

I avoait unne jonne fanme, qui vnoait d'un poaiyis ed l'est, qu'étoait din ch'train avuc ches quat galibiés. Ech pu grind avoait alintour ed chonc o sis ins.

Et ches tiots juoai'te, conme chi 's'étoai'te tout seu din ch'train.

Leu mère laicoait foaire et n'disoait rin.

D'un keup, un ed ches quat foait tchair ech pu grind.

Qu'o cru eq ch'étoait mi qui l'avoait poussé.

Et qui m'o indjeulé.

Un molet aprè, adon qu'ech train alloait s'arter in station et eq j'alloait deschinde, ech darain, moinss d'un in, assis din ch'poussète, me rbée et m'indjeule étou.

J'o rin comprins, à pèrt qu'i m'indjeuloait.

A croère qu'is apprinde'te in sortant del panche ed leu mère.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire