Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 11 décembre 2018

Ches dis et douse déchimbe

J'o un cros problinme avuc ech onze déchimbe, jour ed ches ages d'em première fille.

Ièr, à dis-uit eures deus à Fienvileu, z'étoème djò ech onze déchimbe à Krasnoyarschk.

Jou qu'ej pouvoais adon souhaiter ches ages à m'fille ?

Et innui, à vint-troés eures chincante-nu à Parnou, jou qu'ej pourrai coèr souhaiter ches ages à m'fille, adon qu'is sront djò ech douse dech moés ed déchimbe à Krasnoyarschk ?

M'fille o l'réponse :

- "Ems ages vont durer trinte eures."

Ale est ureuse.

Cros bec à m'fille.

Minme probinme : pour ech tchinze déchimbe etches ages ed min bieu-fiu qu'est avuc m'fille.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire