Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 avril 2018

Juer à qui gaingne-perd

Ièr, j'o jué, et j'o ieu l'freusse ed perde.

Ech ju, eq j'o invinté, chin l'vouloèr :

"Prinde un train qui pèrt edmi-eure avant un eute, mais qu'o tchinze minutes de rtèrd ach dépèrt, et train qui passe pèr unne eute voée. Vouloèr arriver avant ech deusienme train."

Un momint, j'o cru eq j'alloais avoèr perdu unne eure.

Je vnoais d'avoèr invinté un nouvieu ju, "Qui Gaingne-perd".


Quanq j'arrive al station dò qu'ej devoais aller, ech deusienme train o arrivé. Li-étou, il avoait alintour d'un quèrt d'eure de rtèrd.

Achteure, cartchulez !

Trinte minutes d'avinche, puss un quèrt d'eures de rtèrd, puss un détour d'un quèrt d'eure - j'o oblié de vos l'préciser - cho foait eq ches trains arrive'te casi in minme tans al station.

J'o ieu keud.

Et ch'ju "Qui perd-gaingne", os connoaissez ?

2 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! Ch'est un ju qu'i t'coute moins tchére qu'un tac o tac !!!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Min Zèf, ch'éroait pu m'valoèr unne eure ed gaingnage !

      Supprimer