Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 7 avril 2018

Adé ! Jacques

Os l'avez apprins conme mi, ièr, Jacques Higelin o défunkté.

Boin cancheu, qu'avaoit soéçante-dis-sèt ins d'âge. Miu eq ches viskys écossoés !

Quanq j'o apprins cho, ej mé su dit eq min bieu-frère, Toène ed Nice, alloait écrire quèk cose chu chin blog.

Innnui je rbée, et j'o raison : il o foait unne grinde page avuc pour tite "Adé Jacques" écrit in frinchoés.

Et, conme ej m'in doutoais, il o mis des liens vers des canchons.

Mi, j'o étè granmint surprins d'apprinde qu'ech cancheu étoait mort.

Boinne jornée, quanq minme, à tertous.

1 commentaire: