Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 18 août 2017

Ech so randonne

L'eute jour, unne nièce dit à s'soeur :

- "Lulu*, ett'à l'eure, j'étoais din l'tchuisine ed Mémé** quanq j'o intindu un so qui randonnoait dsu l'tabe.

J'o étè surprinse ; adon, j'o rbéïé din ech so. Ch'étoait ches deus crabes eq Mémé o acatés et qu'is n'étoai'te mie morts.

Achteure, is sont morts, vu eq Mémé les o mis din l'ieu bolie."


* Minme chi cho s'passe alintour ed Nintes, ch'est mie el célèbe Lulu-el-Nintoése qu'est l'soeur d'em nièce.

** Nom baillé pour echl'article à m'bèle-mère, mais ch'est mie chin vrai nom.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire