Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 9 décembre 2016

Vos mans in heut

Eq j'o dit à m'bèle-mère merkerdi.

Conme des keups os voéyons din ches films avec ches wardeus ed vakes et ches indiens d'Anmérike. O bin conme di'te ches agripeus din unne banke. Din ches films o in vrai.

Adon, m'bèle-mère o lvé ches bros et ches mans.

Un mète quater-vint-dis sèt de heut, qu'ale foait quanq ale est conme ho.

Dech keup-lò, j'o rintré du bo justch'à un mète quater-vint, pour qu'ale puche l'prinde et l'mette din chin fu.

Unne boinne cose ed foaite.

Feut qu'ej vos rasseure : m'bèle-mère, qu'o mie ieu l'freusse et qu'est mie unne nikdouille, n'o mie attindu eq j'o défini ed rintrer ech bo pour baicier ches bros. Et ches mans..

Boin ivèr à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire