Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 25 octobre 2016

Kmint jou eq min frère s'lonme

Conme toudi edpi quèkes moés, ach moés d'eu, après ête pèrtie in vagances, j'o prins ch'train pour aller ouvrer deus jours à Marseille. Conme ches eutes smangnes ò j'ouvre.

Mais lò, ej su mie bin.

Adon, je rprinds ch'train pour rintrer amon mi.

Pi, avant ed rintrer amon mi, ej vu aller vir min séruzyin. Mais, ò don qui reste ?

Pour m'aidier, ej vo appeler min frère avuc min téléphone. Mais, kmint jou qu'i slonme ?

Qu'ale conte l'fanme qui o alintour ed quarante-chonc ins.

Ale étoait réüsse, maflée. Ale s'o arté d'ouvrer miu d'un moés, n'pouvoait pu causer, mner s'voéture et o perdu unne boinne pèrtie dech mémoère.

Ale o rin vu vnir, qu'ale dit.

Sapré mau d'achteure !

Mi, j'o esplitché à l'fanme que quanq ej tchitte min ouvrage, j'o défini ; J'inméne rin amon mi pour ouvrer.

Eq tous ches gins qui ouvre'te (granmint !) pense'te à leu vie, leu conjoint, leus éfants, leus pèrints.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire