Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 6 octobre 2016

J'ainme tes génoux

Lò-aprè, os pourrez lire cjes paroles d'unne canchon d'Hinri Salvador. Ho fro un molet ed tchulture et ho cangera ed ches eutes articles.


Ah, oh élève tin cotron..
Nan, nan, nan, puss heut, puss heut..
Ah nan ! nan, moinss heut,
Ah vlò ch'est cho !
Achteure, enn bouge mie,
Enn bouge mie, hein ?
Reste conme ho

J'in o connu eds bélottés filles
dis keups puss bélottés eq ti, j'in o connu
Avuc des corps perzurès
Qui n'm'ont janmoais foait echl'effet
Eq tu m'foais, m'foais, m'foais, em aïe
dès eq tu t'assis, ej su foait.

Oh j'ainme, j'ainme, j'ainme
Oh j'ainme tes génoux
Cho, j'adore tes génoux
Ah ouais, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme tes génoux,
Ech reste, ej m'in moque.

I o des photos, i o des tableaux,
Ed tes bieux génoux, pèrtoute chu ches murs,
I in o ach plafond,
I o des génox plein l'moaison.
J'in o minme coller chu not bieu plantcher,
Aïe, pour ête chu tes génoux

Et j'ainme, j'ainme, j'ainme
Aïe j'ainme tes génoux
Et pèr dsus toute
Oh, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme tes génoux,
Is m'rinde'te nikdouille.

Tes tiotés tètes s'tienne'te bin,
ech bos ed tin dos est juste conme i feut,
Mais tout cho m'laice froéd,
M'interesse mie,
Ech reste étou, vu qu'ej l'o djò vu,
Ho foait qu'ed me gêner,
Ho m'impêque d'em conchintrer
Ej te dis.

J'ainme, j'ainme, j'ainme, ah aïe
J'ainme tes génoux
Et rin eq tes génoux
Oh, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme tes génoux,
Ech reste, ej m'in moque.

Ah, moutre-mi tes génoux,
Oh ! cho ! Cho ch'est du génou,
Du bieu, du vrai génou !
A génoux dvant tes génoux,
Je rbée tes génoux, pi ah
Aaaah aaaah

J'ainme, j'ainme, j'ainme, aaah
J'ainme tes génoux
A chatchun ches goûts
Ah, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme tes génoux,
Et j'in su jalous.

Quanq os allons s'promner chu ches Cans Elysés
Mi ej mèrche à quat pattes pour miu les vir
Et quanq un cadoreus m'dminde pourquoé, kmint,
J'i dis "os intchietez mie,
Ej sais pourquoé ej mèrche conme ho".

Oh j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme ches génoux
Ej les suis pèrtoute
Ah, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme, j'ainme
J'ainme ches génoux,
Mais ej su mie nikdouille.

J'ainme, j'ainme, j'ainme ches génoux
Tnez, raboaiciez-vos
J'ainme, j'ainme, j'ainme ches génoux
Rbéïez-mi ches génoux
J'ainme, j'ainme....



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire