Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 3 octobre 2016

Ech méchante jornée

Sinmdi, diminche, lindi, mardi, merkerdi, judi, verdi del smangne qu'est définie, il o foait bieu. Solé.

Diminche, lindi, mardi, merkerdi, judi, verdi del smangne qui vient, il dvroait foaire bieu. Solé.

I o qu'ièr, sinmdi, ò il o plu.

I o qu'ièr, sinmdi, ò m'fille et ches conmarades ed fatchulté organisoai'te unne jornée d'intégration.

I o qu'ièr, sinmdi, ò m'fille, unne eute, chtole-lò qui ch'o mérrié in juillet, et chin onme, pouvoai'te em rchuvoèr pour qu'ej les aide din leu gardin.

Sinmdi est passé.

Ej croés qu'el jornée d'intégration o étè foaite et eq ches jonnes ont dormi din des tentes et dsou l'pleuve.

L'jornée din ch'gardin attindro quèkes smangnes. Mais j'iro.

Mi, j'o ouvré din m'moaison toute l'jornée.

Et vos ! quoé qu'os avez foait qu'os pouvèche m'écrire ?

J'o unne fille qui dvoait ête ureuse ièr au vèpe, après avoèr ieu ed misère à nonne, ch'est m'première fille ; Ale pèrtoait à Krachnoyarktchs. Achteure, ale doét ête à Mosco.

Boin lindi à tertous, et becs à mes filles. Et mes fius. Et m'fanme.

Kmint qu'ale doét ête bin fré, achteure, ech tente eq j'o prêté à m'fille !

1 commentaire:

  1. La tente a séché depuis et attend que vous veniez la chercher :)

    RépondreSupprimer