Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 2 octobre 2016

Fille qui rit, fille qui brait

Ièr, j'o unne fille qui pèrtaoit à Kraznoyartskch pour quèks moés, in prindant echl'avion à Roéssy.

Alintour d'onze eures, ale m'téléphone, fin ureuse d'ête achl'aéroport et d'attinde chin avion.

Mais, à douze eures troés, ale értéléphone, in étant in route ed braire ; Ech nouvèle carte bantchère n'fonctionnoait mie.

Chin avion dvoait pèrtir à quatore eu, os étoème sinmdi, l'banque étoait frunmée, et mi, j'étaois à chonc-chint kilomètes ed Roéssy.

Quoé foaire ?

Ale, ale braiyoait.

Mi, j'o téléphoné à un fin boin cousin qui reste à trinte minutes dechl'aéroport. Et il étoait, canche pour mi et m'fille, à s'moaison. Eroait pu ête à Tataouïnne avuc s'fanme et ches filles, mais nan ! L'étoait amon li.

Et min cousin o allé aidier m'fille. Et m'fille est pèrtie. Pour dis moés !

M'fille qui braiyoait s'étoait mise à rire.

Ouf !

Grind merchi à min cousin, et s'fille qu'o allé avuc li vir m'voéyageuse. Kmint qui font, ches gins qu'ont mie ed cousins ?

Feut qu'ej vos diche : alintour ed dis-sèt eures, m'fille étoait din chl'avion edpi deus eures, et mi, ej vos acater des cleus. Pour poaiyer, avant mi, i avoait un  onme. Avuc unne carte bantchère qu'il avaoit janmoais prins. Eh bin ! Ech carte o mie fonctionné, li étou. Déchidémint !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire