Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 21 septembre 2016

Unne pauve gin

Ièr, timpe au matin, j'arrive din unne station et i o unne gin, eq j'avoais janmoais vu, qui m'dit bojour et qui m'dminde :

- "Disez-mi ! J'o m'mère qu'est morte et j'doés rtorner à Valenciennes. Mais j'o janmoais prins un train. Kmint qu'ej doés foaire ?"

Ed lò ò qu'os étoème, i falloait qu'i véoche à Pèris et l'traverse in métro. Mais falloait étou qu'i cange ed train avant Pèris.

Mi, pour foaire plaisi à unne gin dech Nord, j'i esplique tout.

Vlò achteure qu'i m'dit qu'i l'o mie ed carte bantchière pour acter chin billet. Qué brin !

Adon, vu qu'il avoait ed l'argint, j'i o acaté chin billet pour aller à l'eute station. I m'o rimborsé avuc ed l'argint. Et j'i o baillé un titchet ed métro et espliqué un molet kmint foaire inter l'Station ed Lyon et l'Station dech Nord à Pèris. Mais ch'est mie unne évidinche.

Echt'onme o trinte uit ins. J'espère qu'i sro bin arrivé.

Feut qu'ej vos diche étou qu'i savoait mie kmint aller chu l'voée ò chin train alloait arriver.

Pauve gin !

Adé !

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Dit me un molé : tin luron.neu lo , i sait ti a quoé qu'a r'sanne un train ?? ...PDMM Adé ez Zéf

    RépondreSupprimer