Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 6 septembre 2016

Bélote espression

Ièr, j'o m'fille qui m'téléphone qu'ale vo vnir nos vir, m'fanme et mi, in foaisant quoé qu'os appelons ed l'arte, avuc chin pouce in heut.

Mi, j'i dis qu'ed lò ò ale vo pèrtir, ho vo mie ête aisié.

Et lò, ale m'répond :

- "Ech père, feut savoèr nager din ch'brin."

Coèr unne bèle citation d'em fille, conme i o quèkes smangnes, chu ch'lanchron.

J'ainme bin ho ; ho foait granmint rire. Et buser.

Et vos ?

1 commentaire: