Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 2 septembre 2016

Merchi l'réforme

... ed ches écoles !

Ièr, conme chake innée, ches jornaleus ont interrogé eds élèves et leus moaites chu ch'premier jour d'école.

I o ed saprés réponses !

Pèr eximpe, un professeue ed quatrienme étoait ureus, vu qu'i vo pouvoèr invoéyer tous ches galibiés un jour à Londes, in Inglétère, visiter un musée.

Vraimint !

Un jour in Inglétère pour ho ? Et un eute jour din ches trains ?

Mi ej dis eq cho, ch'est mie un boin eximpe. Mais p't'ête qu'il étoait ureus ed mie avoèr ches galibiés deus jours ed suite ?!

Bec et corage à tertous.

Pour mes frères, m'fanme, m'bèle-soeur et mes nveus et nièces, n'obliez mie d'invoéyer innui unne carte à m'mère eq j'ainme. Ale l'éro à s'moaison quanq ale rintro ed Lourdes.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire