Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 27 septembre 2016

Fin court

Osez l'anmour,
Osez ches projets,
Osez echl'avinture,
Et vu qu'ale est toudi fin courte,
Osez l'vie !

Ech pu grind dinger din l'vie est d'enn mie ristcher.
Chti qui risque rin, n'foait rin, n'o rin, et n'est rin !  

Vu un jour chu un blog qui s'lonme "ech vie est fin courte pour ête tiote".

2 commentaires:

  1. je prends ça pour un réfléchie bien ma fille mais vas y si tu pense que ton choix est raisonnable...
    rassure toi je partirai pas demain j'attends un peu que les plus grands reviennent je tiens à ta santé :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bojour echl'anonyme. Ej su ureus ed vir eq tu lis quoé eq j'o écrit. Mais feut qu'ej te diche eq j'o mis ho vu qu'ej le truvoais bieu. Mie pour eq mes éfants pèrt'te. Minme chi is sont libes ed foaire quoé qu'is vu'te.

      Bec à ti

      Supprimer