Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 novembre 2015

Dévnir mawais

In Frinche, edpi septimbe mile-nu-chint-quater-vint-un, tu pux mie tuer unne gin qui éroait foait granmint ed mau à d'eutes gins.

Deus gins cont'te.

Ech premier :
- "Avant, ej foaisoais du mau à ches tiots, et surtoute ches tiotes. In vrai, ej leu foaisoais mie ed mau mais ej les aflatoais, chu leus gambes, leus tchuisses, leu gron, inter leu bedaine et leus génous, et ed tans in tans, ej leu foaisoais des tiots becs. Un jour, leus pèrints l'ont apprins. Ej croéyoais ête trantchil ! Mais nan.

Aprè avoèr étè prins, os m'avons keupé mes deus mans et quoé eq j'avoais inter mes gambes. Achteure, ej su in vie, mais ej pux mie prinde un tiot o unne tiote din mes bros."

Ech deusienme :
- "Mi, un jour, j'os tué granmint ed gins. Pour min plaisi. Mi étou, ej pinsoais ête trantchil comme Mimile.

Mais ech jour ò j'os étè hapé pèr ches cadoreus, is m'ont berzillé mes génous. Ho m'foait granmint ed mau, edpi deus ins et troès moés, mais j'os janmoais ieu ech droét ed vir un sérusyin. Ej su étou in vie, mais chi ej bouge un molet, j'os granmint ed mau.

Rin n'est vrai, mais des keups, tu granmint invie ed dévnir mawais.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire