Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 18 février 2015

Saprés adversaires

Din ches innées mile-nu-chint-quater-vint, min père m'o un jour inmné vir un match ed l'étchipe ed Frinche ed fotbal. Frinche B, Bergike B.

A Anmyin, à che stade Moulonguet qu'étoait din ch'cinte dech ville.

J'o tout oblié dech match, à pèr deus noms : Rouyer, ech boin conmarade ed Michel Platini, pour ches frinchoais, et Lecleu, din chl'étchipe ed Bergike.

T'os comprins ? Lecleu - Rouyer ! Ho m'foaisoait rire. Ho m'foait toudi rire.

Apré, j'os étou étè vir un eute match avuc min père et min taïon à Paris, un jour de ch'moés d'eu. Mais ej pux mie t'conter ech retour pèr ech bo ed Boulogne. Qué rires et qué plaisi.

3 commentaires:

  1. Et bien ech raïon y s'en souvient. La France avait perdu et s'était fait siffler...

    RépondreSupprimer
  2. Il me semble que c'était France Stuttgart, non ?

    RépondreSupprimer
  3. 19 août 81. But de Giresse. 3-1 pour Stuttgart...

    RépondreSupprimer