Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 5 février 2015

Epater min fiu

J'l'os foait !

Judi, j'invoée un message à min fiu :
- "Quoé eq tu vux minger, dman au vèpe ?"

I m'répond :
- "De l'vianne inter du pan et avuc del sauce."

- "Brin", qu'ej mé dis. J'os du mau à tchuisiner ho.

Alorss, j'os ieu unne idée : l'inmner minger lo o ches gins font ho fin bin, et sai'te bin l'vinde étou.

Cose dite, cose foaite. Verdi, au vèpe, apré eq min fiu ho grimper unne eure chu des murs, os sonmes aller acater ed quoé minger et boère.

In rintrant, min fiu m'dit :
- "Ech père, tu m'os épaté."

J'os répondu, fiér ed mi :
- "Un père est foait pour ho."

3 commentaires:

  1. Moi, si j'ai mon concours, ça m'épatera !!!

    RépondreSupprimer
  2. Ben quoi, t'as emmené ton fils au Mac Do ! !!
    C'est fort !

    RépondreSupprimer