Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 21 juin 2014

Un diminche, au vèpe

Vint eures, à l'fin marche.

- "Ech'père, feut eq tu vienches m'tracher", qu'em dit m'fille, au téléphone, à chint-dis kilomètes del moaison. In braiyant granmint.

- "Quoé qu'i o ?", eq j'i dis.

- "J’arrête ech'école. Ej vux mie continuer.", qu'ale m'dit.

- "Acoute-mie bin ! Achteure, ej pux mie et'foaire plaisi ; Lo, tu moukes tin nez, réçues tes zius et tu pux t'couquer. Edman, tu vos à ches cours et t'mére vo t'vir apré nonne et au vèpe."

Ch'est quoé qu'os avons foait. Mais em'fille est mie rintrée et o continué d'aller à chl'école.

Ièr, miu ed deus moés aprés, ale étoait fin ureuse : ale o réussi ches examens.

Ch'est mie toudi aisié d'ête parents, mais i o des saprés boins momints. Merchie à nos éfants. Ches eutes momints, malaisiés, os les oblions.

1 commentaire:

  1. "ale o réussi ches examens" ? Ben non, on sait pas,... 6 semaines pour un bug informatique, c'est encore un peu juste... Faut du temps, de la patience... On saura bientôt, demain, après demain... faut voir...
    Faut rester zen !!!

    RépondreSupprimer