Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 3 juin 2014

Lette à ti

Bojour,

J'espére eq tu vos bin ; Mi, cho vo.

Avuc ech lette lo, éj t'os mi un chéque pour et'foaire plaisi. Mais comme éj savoais mie combin exactemint j'alloais t'offrir, j'o foait comme not président : j'o sinié, pour eq t'os mie ed brin avuc t'banque, et laicié des cases vides.

Ej t'appélrai pour et'dire combin mette.

Mi, ej truvoe cho bin pratique d'invoéier cho comme cho.

Bec à ti

Mi

PS : j'espère eq tu m'in voudros mie ed te foaire écrire ti-minme ech nombe in lettes et in chiffes

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire