Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 26 juin 2014

I rsanne mie à un poéyisan

Ch'est l'histoère d'un onme qu'étoait poéyisan. J'écris "étoiat", mais il est p't'ête coèr.

Quanq il étoait jonne, l'o minme ieu des responsabilités pour définde ches poéyisans.

Pi, un jour, il o voulu foaire del politique.

Mes taïons, étou, étaoi'te poéyisans et avoai'te foait del politique : is avoai'te été mairre ed leu commune.

Mais ech gars dont j'te cause, li, i vut granmint miu.  Et i foait granmint ed politique. Ch'est pour cho qu'ej me dminde chi i foait coèr poéyisan.

Chi tu l'voés, tu truvaros qu'il est un boinne forme, vu ch'panche et boinne djiffe.

Mi, ej me dis qu'un gars comme cho, j'i fro mie granmint confianche. I m'sanne que ch'qui li plait, ch'est d'avoèr granmint d'argint. Et cho, ch'est mie souvint bin pour ches eutes.

A moinss d'ête un boin conmarade et d'ête, comme li, in politique.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire