Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 31 octobre 2013

Ech treu ed mémoére

Ej vos avoér tchinze ins, sus boèn élève jusqu'lo et i feut pinser achl'avnir. Avuc em'mère, os sommes aller vir unne consillère d'orientation.

"- Quéq'tu vux foaire ?" qu'ale m'dit.
"- Maçon" eq j'i réponds.
"- Quoé d'eutes ?" qu'ale m'dit coèr.
"- Camionneu  international " mi j'i dit. Ej vouloais vir ches pays in ouvrant.

J'o un treu ed mémoére ; Ej sais mie kmint cho ch'est fini.

Troès moès apré, j'étoais dins un lycée.
Mie pour apprinde el maçonnerie o el mécanique, mais chés maths, del physique et étou edl'histoère, edl'allemind, et du frinchais.
Comme chi mi j'avoais dzoin d'apprinde ech frinchais.

1 commentaire: