Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 20 octobre 2013

Cadeu ed mèriage

Unne fessée, chonc chint euros. Dech keup, dis, cho foait chonc miles. Feut bin t'nir chés comptes.
T'acates un chertificat ed mèriage à chincante euros, i t'reste ed quoé foaire un bieu rpos avec chés invités. Bieu cadeu.

Des fessées, éj n'o érchu et éj pu vos dire eq cho n'impèche mie eq j'ainme granmint min père et m'mère.

Echl'avenir ?
J'o unne fille ed vint ins qui m'réclame mile euros per couche qu'éj i o cangée. "-Voèyeurisme !" qu'ale dit. O miu, unne per smainne pindint deus ins que j'o cangé. Certainmint plu qu'o. Foait chés comptes ; Ej pux rvinde em moaison.

Fini chés couches. Achteure, chés éfants s'tribouilleront. Brin.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire