Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 23 octobre 2013

Ech bicycleu

Ej vux causer d'un gars qu'éj voés rédjuliéremint chu eche bicyclette.

Quind éj vos ouvrer, éj le voés aux inviron ed sis eures tous chés matins, tans non tans, ech qui vut dire, qu'i plu, qu'i nège o qu'i vinte. I l'o chin espincèr ganne qui mile chu chin dos.

L'eute jour, éj l'o vu rintrer ; Je n'sais mie exactémint o il habite et o il ouvre, mais cho foait miu ed sis kilomètes. Et chin vélo, ch'est mie pour foaire ech Tour ed Frince.

N'in vlo un ed corageux.

2 commentaires:

  1. juste pour toi ED,
    j'ai enfin rattrapé le retard des articles que j'avais point lu, un blog toujours très bien, BRAVO,
    J

    RépondreSupprimer
  2. Moi aussi je rattrape mon retard à mon retour de vacances. C'est que même en vacances il y a des articles de publiés alors c'est pas facile à suivre! En tout cas c'est du bon boulot, chapeau franchement!! Allez il me reste 6 articles.

    RépondreSupprimer