Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 4 mai 2020

J'o truvoé unne éreille

Diminche, in promnant alintour d'ém moaison, j'o truvoé unne éreille chu l'keuchie.

Et i avoait du sanke ; ch'étoait don poin l'éreille ed Vin Gog.

J'o suivi ches traces ed sanke, et j'o adon truvoé un maske. Mais mie une gin.

Chu ch'maske, rin d'écrit ! Ch'est poin un boin maske, avuc ches normes frinchoéses, chin quoé, cho sro écrit dsu.

Seuremint pour cho qu'il o keupé echl'éreille del gin !

Vu qu'ej sais poin à qui sont ches coses, j'o passé unne tiote annonche, pour les rinde.

In attindant j'o mis chl'éreille din min erforédioèr, pour l'conserver.

A tertous, fuchez prudint avuc ches maskes ! Chi os in avez mie, restez à vo'moaison.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire