Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 22 mai 2020

Feudro os in ranmintuivoér

Vive din un monde dò qu'os foaisons pu un tiot bec o bin qu'os baillons pu unne pugnie ed mains pour s'dire bojour, j'ainme poin cho. 
Pu ed bec à m'fanme ! Ems éfants et bieus-éfants ! Em mère et bèle-mère ! Et mes frères, bieus-frères, bèlés-soeurs, nveus, et nièces, onkes et tantes ! Poin possibe.

Vive din un monde dò eq ches gins ont toudi un bèrboére chu leu djife, j'ainme poin cho. 
Rbéïez ches bèlés photos dech mériage ed Pépète et Doère, in sectimbe deus-mile-vint ! Onke Michel o un bieu bèrboére fabritché avuc unne maronne in coton d'és fanme ; Tante Zézète o mis du matchillage chu chin bèrboére ; Cousin Gusse foait un bieu sourire ; L'tiote Laïde o perdu unne dint.
Ah ! Ches bèlés photos !

Vive din un monde dò qu'os dvons warder une distinche d'un mète avuc chake voésin, ej vux bin, mais cho sro poin possibe.
In foaisant cho, os voérons pu naîte ed papar. In foaisant cho, i vo i avir des djères din ches trains, timpe au matin et au vèpe.

Aller matcher din un restaurant dò qu'i o du plastike inter mi et ches gins avuc qui j'o vnu, j'ainme poin.

J'ainme poin ech nouvieu monde.

Prions pour eq cho cange,. In miu.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire