Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 8 mai 2020

J'avoais rindez-vos

Merkerdi aprè-nonne, alintour ed quatore eures, j'avoais rindez-vos avuc un ziutisse.

A quarante-sis kilomètes d'ém moaison.

Feut i aller, ch'est seur.

Et j'i o allé. Avuc unne attestation din m'poke.

Cho foaisoait, conme granmint ed gins, puss ed chincante jours eq j'avoais poin tchitté ém moaison ed puss ed sèt o uit kilomètes. Pour acater ed quoé vive.

Lò, quarante-sis kilomètes.

J'o prins l'voéture, un maske et o respecté ches distinches ed miu d'un mète avuc ches voétures dvant mi.

Arrivé amon l'ziutisse, ch'maske chu m'djife, nettier em mains, obligé, et n'mie approcher et toucher, et coèr moinss patritcher l'secrétaire, interdit.

Ech ziutisse m'ostchulte, avuc un maske étou chu ch'djife, et in nettiant souvint ches mains. Tout vo bin pour ems ius.

Aprè, j'o rintré à m'moaison. Toudi avuc un mète ed distinche avuc ches voétures dvant mi.

Arrivé, j'o rassatché min maske, mais os voéyoème bin eq j'in avoais mis un durant deus eures.

Et vos ! Jou qu'os avez sorti et mis un maske durant deus eures ?

Boinne jornée à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire