Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 9 avril 2020

Une grinde mèrche

... kminche toudi pèr un premier pos.

O dit, i o granmint ed sièkes, un chinoés.

O casi. Qu'il o dit cho conme cho.

Et ouais ! il o raison. Quanq avuc m'fanme et s'grinde famille os avons kmnché à mèrcher chu ches Kmins ed Sin-Jacques, ch'étoait à Pâke ed l'innée deus-mile-onze.


Unne smangne ed mèrche casi chake innée edpi, et in octobe deus-mile-dis-nu, ej vos l'o conté i o quèks moés, os avons arrivé.

Ches kilomètes foaits à piés, mile-chonc-chint-quater-vint-troés.

Qu'is di'te, ches gins qui vos baille'te unne sorte ed diplôme.

Mi, j'o un eute chiffe à vos annoncher : sis-mile-troés-chint-trinte-troés. Ch'est ch'nombe ed photos ed prins.

Os avons défini ed mèrcher, adon, j'o ieu invie ed trier tertoutes ches photos.

Pour n'in conserver eq troés-chints.

Granmint à trier, fin malaisié à foaire, vu ches bèlés photos .

Mais j'o défini.

Seur eq d'eutes éroai'te trié d'unne eute manière.

 Seur, mais j'o foait quoé qu'i m'plaisoait.

Vlò achteure, pour vos et lò-dsou, sèt eutes photos, pour ches innées deus-mile-douse à deus-mile-dis-nu.

Vu qu'os êtes din vo'moaison, vu eq Pâke est béto, rbéïez et reuvez un molet.























Quanq os pourrez sortir, ayez un molet ed corage, et os érez granmint ed plaisi.

Boin Kmin, boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire