Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 17 avril 2020

Quanq j'éro ech vint din min crâne

Quanq j'éro ech vint din min crâne
Quanq j'éro ech vert chu ems os
P't'ête qu'os croérez eq j'étchigne
Mais cho sro unne méchante impression
Vu qu'i m'mantchero
Min élémint plastike
...
Plastike, tike, tike
Qu'éront matché ches rots,
Em paire ed bidules
Mes mollets mes rotules
Mes tchuisses et min tchul
Dò qu'ej m'assiyoais

Mes cavieus mes fistules
Mes bélots ius cérules
Mes couve mindibules
Dont ej vos pourlétchoais
Min nez considérabe
Min tcheur min foée min râbe
Tertous ches rins admirabes
Qui m'ont foait apprécier
Ches ducs et ches duchesses
Ches papes et ches papesses

Eds abbés des beudets
Et ches gins dechl'ouvrage
Etpi ej n'éro pu
Ech phospore un molet mou
Cervieu qui m'servoait
A m'prévoèr chin vie



Ches os tout verts
Ech crâne vinteus
Ah conme j'o mau
Dé dvnir viu.


Honmage et pinsée à Serge Reggiani et Boris Vian,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire