Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 10 mars 2020

Un sinmdi aprè-nonne

Ech sinmdi sèt dech moés ed marche, lò dò qu'ej reste, i avoait du solé.

A m'moaison, j'avoais du bos à keuper et à ringer, mais alintour ed tchinze eures trinte, j'o ieu invie d'aller mèrcher.

Et j'o allé mèrcher.

J'o prévnu m'fanme qui, ureusemint pour mi, n'avoait poin invie de vnir mais vouloait bin vnir m'tracher in voéture troés o quat eures aprè.

Chi ale avoait ieu invie de vnir, os éroème foait insanne unne eute promnade, chin avir dzoin qu'unne gin vienche nos tracher quèk pèrt.

Don, lò, ej pèrte tout seu.

Ed lò à lò, trèse kilomètes quanq os allons tout droét.

Mais mi, j'avoais mie invie d'aller tout droét et ed croéser granmint ed voétures. Adon, j'o prins quèkes tiotés voées. Sèse kilomètes et quèks, in troés eures quarante.

Et granmint ed bèlés photos, vu qu'ej pèrte jonmoais chin un appareil photo din m'poke.

Os les verrez mie chu ches photos d'in dsous, mais j'o intindu granmint d'oésieus canter, et quèks guernouilles, lonmées étou rangnes.

Fin bèle promnade.

Achteure, pour vos eq j'ainme, quèks photos.





















Ech bos eq j'éroais du keuper ech sinmdi, l'o attindu ech diminche. Aprè-nonne.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire