Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 22 février 2020

N'poin causer picard

... avuc ches accints dech sud del Frinche.

????

J'esplique.

Ièr au matin, in buvant un ju avuc m'fanme, ale m'dit :

- "Min onme, j'ainmeroais eq tu foaiches quèk cose din ch'gardin avuc des bastaingues."

- "Des bastaingues ! Acoute-mi, m'fanme ; os disons bastains et mie bastaingues. Os sonmes mie à Mèrseille, El Warde o coèr Limbesch. Os disons ches "gues" quanq i in o din ch'mot, conme pèr eximpe, din wassingue."

Ale croéyoait...

Bin nan !

Feut qu'ale apprinche, vu qu'ale o né eiute pèrt qu'in Picardie. Et i li feut du tans.

Et mi, del patieinche.


1 commentaire: