Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 17 février 2020

Ech coronoviruch din mon ordinature

Ech coronoviruch chinoés, o vnant ed Chine, os in avez seuremint intindu causer pèr ches jornaleus del radio, del télévision et ed ches gasètes.

Cho foait miu d'un moés eq terttout n'in cause.

Et bin, mi, edpi unne smangne, i o unne o puss ed gins qui vu'te m'mette un coronoviruch din min ordinature.

Minme chi ch'est des chinoés o eds afritchins o coèr des ousbekichtins qui assaye'te, is écrive'te in inglés.

Mais j'o apprins chl'inglés quanq j'étoais jonne, et o comprins.

Leu message, toudi ch'minme, in conmintère :

- "Woo ! Ch'est mie coéyabe ! Jou eq tu sais quoé eq tin nom muché vut dire ?Appuie lò pour l'savoèr."

J'o poin appuyé, et min ordinature n'o poin hapé ch'coronoviruch ed ches ordinatures.

Qu'ej pinse.

Fuchez prudints !

Boinne jornée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire