Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 14 février 2020

Ete ch'daraine

I o quèks jours, m'fanme m'annonche qu'ale o invie de s'présinter chu unne liste pour ches élections municipales dech moés ed mars.

- "Feut ête dis-nu, et ches gins ont dzoin ed mi pour ête ech dis-neuvienme", qu'ale m'dit.

- "Fin bin !" eq j'i réponds.

- " Ej sro dis-nuvienme".

- "Ouais !  Tu m'l'os dit".

Ouais, mais quèks jours aprè, ale m'dit qu'ale sroait quatrienme adjointe, pour s'otchuper ed ches loésirs.

I o du cangemint !

Aprè unne rinconte mardi avuc ches dis-uit eutes gins dech liste, ale m'o dit, merkerdi au vèpe,  qu'ale sroait achteure, chi ale est élue, première adjointe.

Seur qu'aprè ches élections,  ale sro merre.

Boin vote à  tertous, et boinne fête à tertous ches cadoreus.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire